måndag 26 oktober 2009

Ännu en måndag.

Idag är det måndag, och inte så överraskande har jag en betydligt bättre känsla än igår. Men jag gjorde vad jag kunde för att göra söndagen till en bra söndag. Hälsade på Ellifiore en snabbis, åt en Marabou Sensation Yoghurt Raspberry, köpte ett nytt sköljmedel som får mina nytvättade kläder att lukta mumma, pratade med min älskling... såna grejer. Och nu är det måndag. Jag har börjat min dag med kort prommis med hundarna, vädret är typiskt höstigt men jag tycker det är ganska mysigt. Det är i alla fall mysigt att få komma in igen!

Min frukost idag (jag äter frukost! Yay!) består av en pulverdietshake, en brustablett med massa vitaminer och mineraler, en actimel och ett äpple. Nu jävlar ska jag mota bort den här förkylningen!

Ikväll tänkte jag eventuellt se Girlfight med Michelle Rodriguez. Jag vet, ännu en boxningsfilm fast jag inte gillar boxning. Men Michelle Rodriguez, hon är het het het! Men innan dess måste jag komma på lite intervjufrågor. Jag får lägga in en bild som kan motivera mig att bli färdig. Oh I do like a dirrty girl...

Inga kommentarer: