onsdag 14 oktober 2009

Vilken bondlurk.

Jag sitter just och ser på Bonde söker fru, och jag tror jag går i taket fast det bara gått några minuter! Denne Roger måste ju vara lite lätt efterbliven, han kanske har haft skallen i dyngan lite för länge? För det första så verkar han inte ett skit intresserad av att få veta nåt om dem han dejtar, han vill bara veta vad de tycker om honom och varför de skriver till honom. Och sen när den söta och trevliga damen artigt frågar: "Ja, varför valde du ut mig då?" så svarar han: "Jaa, jag måste ju välja några och du hamnade i den högen..." fan vilket sexigt svar! Och hennes kommentar är nästan ännu värre: "Ja man får ju rätta sig in i ledet, det är ju så det är här i livet..." ungefär. Men stå upp för dig själv för helvete kvinna! Det är ju sorgligt att hon är så kamerakåt att hon tar vilken skit som helst med en nigning och ett leende. Det hon borde ha svarat är väl: "ååh, du hamnar direkt i min hög också! I skithögen alltså!" Fast de kanske är stolpskott båda två, och då förtjänar de ju varandra.

Smarta Roger: "Jag är ju inte den som säger saker i onödan. Och det har ju funkat i 40 år."

Jadu Roger, säkert. Om man vill dejta en kossa kanske. De kräver ju inte så mycket smooth talk har jag förstått. Hoppas alla kvinnor väljer att åka raka vägen hem igen!

Inga kommentarer: