fredag 9 oktober 2009

Aldrig mer NordicLenses!

Jag blir så förbannad så jag kokar. Den 24e september beställde jag kontaktlinser, och man kan lugnt säga att jag var i ganska desperat behov av dem. Enligt NordicLenses hemsida är leveranstiden fyra dagar, förutom för ovanliga linser och det har jag definitivt inte. Så jag väntade...och väntade...och väntade. Och grävde i lådor och necessärer och sminkväskor efter gamla bortglömda linser.

Så fick jag äntligen avin idag, efter FEMTON dagar. Jag går till ICA och hämtar ut paketet, och vad ser jag? Fakturan förfaller idag! Hur fan går det till? Hur fan kan man ha fjorton dagar på sig att betala när leveranstiderna är så ini helvete långa? När jag beställt från LensOn och liknande sajter har jag fått mina linser DAGEN EFTER. Det är fan skillnad det. Sista gången jag beställde från NordicLenses i alla fall, nästa gång blir det shopping4net för min del!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ja 15 dagar är verkligen för länge! Förstår att du inte vill beställa från NordicLenses mer.

Jag brukar jämföra linsbutiker på www.lins-info.se, finns bra info om hur man beställer där.

Anonym sa...

Ja, 15 dagar är verkligen för länge! Förstår att du inte vill beställa från NordicLenses mer!

Jag brukar jämföra linsbutiker på www.lins-info.se, finns bra info om hur man beställer där.