onsdag 27 augusti 2008

Show me what it takes to be a real rich bitch


Idag är det den 27e augusti, och vi vet ju vad det betyder för vissa lyckligt lottade, inklusive mig: paying time! Efter mycket slit så har jag äntligen fått in en nätt liten summa på kontot. Jag ska inte slösa bort alltihop, men en liten shopping spree ska jag och Ellifiore unna oss imorgon.

Om du känner mig rätt så väl så kanske du vet att jag har en liten fnurra för att göra playlists till allt möjligt. Musik att lyssna på när man är glad, ledsen, kär, kåt, förbannad, partysugen, när man tränar, när man vill stressa ner och så vidare i det oändliga.

Maibes lilla playlist när lönen trillat in på kontot:
ABBA - Money money money
Elin Lanto - Money
Shania Twain - Ka-Ching
Kanye West - Golddigger
Meja - It's all about the money
A Camp - I can buy you
Darin - Money for nothing
Cuban Link feat. Mya - Sugar Daddy
Good Charlotte - Girls and boys
Michael Jackson - Money
Fergie - Labels or love

PS. Rockmusik är den bästa musiken att hångla och ha sex till, om någon. Så länge jag slipper höra sliskig panflöjtsmusik eller, ve och fasa: Barry White! så är jag alldeles nöjd.

2 kommentarer:

libellule sa...

Yeah, äntligen paying time! Tänkte också unna mig lite shopping å slösa på slantarna :D

Anonym sa...

Money good! ;)