torsdag 14 augusti 2008

Min fitta är i alla fall jävligt tajt

Höll på att falla ner i ett mindre depp-hål över att jag inte har varit på spinning på typ två veckor, och att den övriga träningen jag svettat mig igenom med noll motivation verkar ha haft noll reslutat. Dammit. Känner mig liksom en aning...sladdrig. Har dessutom nyss läst om armmusklernas betydelse för brudars allmänna sexighet, och mina armar är ju iofs starka men det syns ju inte på utsidan. Jag måste liksom stå och lyfta tunga saker demonstrativt för att visa att jag faktiskt inte bara består av fett, och hur jobbigt är inte det? Jag försöker vara positiv och sund och eftersträva en allmänt tajtare kropp och inte stirra mig blind på vågen, men det går ju inte framåt på den fronten heller. och det var därför rubriken dök upp inne i min hjärna: min fitta är i alla fall jävligt tajt. Hell yeah! Och eftersom inga babyhuvuden kommer att passera däremellan ska den så förbli, förutsatt att jag gör mina knipövningar som en duktig flicka.

Ska passa på att tacka Gudrun för att jag har en tålmodig och förstående flickvän som älskar mig och tänder på mig trots att jag är ett mycket lustigt pillon och ibland skriver mycket lustiga blogginlägg.

Inga kommentarer: