fredag 29 augusti 2008

Äntligen!


Äntligen! Har jag piercat läppen! Yay yay yay! Jag sa inte ett pip men jag djupandades som en förstföderska. Piercaren var sjuk igår och idag svarade ingen när jag ringde men jag åkte dit i alla fall. Är han inte där kan man kanske hitta ett par schyssta skor, tänkte jag. Men tji fick jag. Keep your body guessing. Jag får inte till nån bra bild med min dumma mobilkamera, jag behöver verkligen en ny digitalkamera. Men det är en plopp i vänster sida av underläppen i alla fall.

Jag har ätit en macka (jippii! jag kan äta!) men det tog sjukt lång tid för piercingen hakade fast sig bakom tänderna hela tiden. Så tyvärr tyvärr får jag överleva resten av kvällen på Trippel Chokladrippel. Det är mycket tråkigt men man får ju offra litegrann. Så är det.

Imorgon kväll är det cruising här i Boden, och om ni vill åka med i en -59 DeSoto Firedome Sportsman så har jag ett par platser över. Om nu inte pappa ändrar sig när han får se min nya utsmyckning förstås, man vet aldrig. Men som sagt, annars finns ett par platser över. Jag diggar alltid att åka i pappas bilar såklart, men jag kommer att känna mig MYCKET hetare när jag själv sitter i förarsätet, och inte sitter bredvid en man i tveksam ålder och måste noja över att folk kan få för sig att han INTE är min pappa. Om ni fattar vad jag menar.

6 kommentarer:

elli sa...

hoho, hur många underläppar har du??

Chimairan sa...

jasså du sitter och funderar på hur många läppar jag har ditt lilla snusk ;)

libellule sa...

ja jag säger då det, det piercas till höger å vänster som en annan byter lakan... *fnyser* :P

Chimairan sa...

Man kan alltid lita på Fänet. Konservativ som en gammal republikan ;) I take it as a compliment!

vagabond sa...

a piercing fever spread all over the country and the weak hearted locked their doors.. kewl;)!

vagabond sa...

ozzi your next!