måndag 10 september 2012

When I'm right, I'm right.

Jag känner mig själv rätt bra. Jag fick bekräftelse idag på att det var just pms jag hade, den har ersatts med ryggvärk och sånt myspys. Det är läskigt att jag blir ett så lätt offer för mina egna hormoner, men samtidigt är det skönt att veta att det faktiskt går över. Idag har jag inte haft större lust än vanlig att strypa någon med mitt headset. Jag känner mig däremot som en svullen sunkig trolldeg, och det blev inte bättre efter att jag skottat i mig ett lass spaghetti carbonara. Men jävligt gott var det. Nu ska jag bara ta det lugnt, lyssna på musik och utföra lite första hjälpen på mina nya krukväxter som redan börjar få något slokande och desperat över sig. Jag måste ha motsatsen till gröna fingrar, alla växter som hamnar i min ömma vård dör förr eller senare. Oftast förr.




Inga kommentarer: