torsdag 27 september 2012

Oops, I did it again.

Idag har jag lyckats försova mig för andra gången sen jag började på det här jobbet. Två gånger på sex månader är ändå inte så farligt, men fy fan vad jobbigt det är. Hela dagen blir helt upp och ner även fast jag bara kom tjugo minuter för sent. Jag skyller på en viss katt som väckte mig typ fyra gånger inatt OCH igår natt för att han ville leka med sladdar, kul kul. Nu har jag lunch och ska gå ut en promenad i spöregnet för att se om min nya jacka håller måttet. Och gör den inte det så är jag ju inte gjord av socker. Men jag är jävligt hungrig, hann bara stressa i mig en knäckemacka imorse och allt jag fick med mig till mellanmål var vindruvor och choklad med 86% kakako. Den smakar tamejfan som ett straff men nöden har ingen lag. Jag köper den ibland för jag får för mig att den kanske, kanske, kanske kan bli god om man vänjer sig...men nej.


Inga kommentarer: