söndag 30 september 2012

Nattamat.

Eftersom det tar exakt EN ledig dag att vända dygnet fel så sitter jag nu här och äter nattamat och kollar på Vänner. Just nu borde jag vara på Make Out och dansa röven av mig men eftersom Elli är förkyld och Patric är klen så sparar vi det till nästa gång.

Det har i alla fall varit grymt skönt med en helt ledig dag utan en massa måsten. Jag har halvtstädat, tänkte göra resten imorgon. Jag tog mig till gymmet också och testade andra delen av mitt styrkeprogram, det var ett par övningar jag måste finjustera på det också men allt som allt känns det jävligt lovande.

Jag har hunnit med att baka också. Seriously, jag måste få stopp på det här jävla bakandet. Jag gjorde kladdmuffins med chokladtäcke. Jag ska ta med dem till jobbet på måndag tillsammans med mina jordgubbs- och chokladgrottor. Att baka är kul men sen blir jag liksom less och vill baka nånting nytt, och det jag har bakat vill jag bara bli av med. Så om ni är fikasugna vet ni vart ni ska vända er...


Inga kommentarer: