söndag 23 september 2012

Baka baka liten kaka.

Eller rättare sagt många små kakor. Jag har bakat hallongrottor, fast nån hallonsylt hade jag inte så jag bakade grottor och fyllde dem med jordgubbssylt och en chokladfyllning istället. Den där chokladfyllningen smakar som en korsning mellan chokladsås och muffinssmet, den är farligt god! Och eftersom jag inte har någon här som kan hjälpa mig slicka skålen så får jag väl göra det själv. Men bra sås reder sig själv har jag hört! Hemmafru känns mer och mer som ett attraktivt framtidsval. Imorgon ska det bli grymt skönt att vara ledig, jag ska ta mig till gymmet och städa upp här, i övrigt har jag absolut inga planer. Jag ska vara ledig, ledig, ledig, bara sitta bredvid, bredvid, bredvid, inte göra nånting, nånting alls, bara göra nånting, nånting najs...


2 kommentarer:

Unknown sa...

Wow, de där grottorna såg riktigt smarriga ut! Jag som gladeligen hade hjälpt dig slicka skålen, och så är jag för långt bort som vanligt :(

Chimairan sa...

Tack så mycket Jossie! Vi får ta igen det när du är på hemmaplan eller när jag hälsar på dig!