lördag 8 september 2012

WT-lördag.

Idag har jag haft en riktig white trash-lördag deluxe. Inte så att jag varit ute med min pick up-truck och skjutit racoons med en dixieflagga virad runt skallen, jag har bara gjort absolut ingenting. Hasat omkring i morgonrock och ätit chips, och sovit och grinat en skvätt till säsongsavslutningen av The Real L Word (jävla pms). Vilket har resulterat i en otrolig seghet, huvdvärk och magknip, men det var skönt ändå.

Jessy och Elli lurade med mig på bowling igår vilket var jävligt kul, särskilt eftersom jag trots noll talang och kunskap inom området lyckades peta ner tre strikes.


Jag har lovat mig själv att rensa i min garderob vilket kanske skulle kunna bli av idag, jag känner mig smått rastlös efter en dag spenderad som jäsande bulldeg. Jag ska bara göra en kraftansträngning in i duschen och smaska i mig lite Panodil och nån typ av mat (ej chips) så får vi se om jag lyckas uträtta några stordåd. Städa skulle jag också behöva men det blir ju mörkt snart och då syns det inte...och förresten, nånting ska man väl ha söndagar till?

Inga kommentarer: