lördag 19 april 2008

Team Brolle håller sig kvar

Eftersom min TV numera betar på de gröna ängarnas ö (är inte säker på om den metaforen funkar...hmm) gick jag hem till mamma för att kolla på körslaget. Ikväll tyckte jag team Brolle hade det svagaste framförandet. Kören fick ta alldeles för liten plats, och Brolle borde ha tagit i mer i refrängen. Men de gick ju vidare ändå, roligt för Boden. Team Cans rockade som vanligt. Go Mora! Hade väl aldrig trott att min mamma (som påstår att hon får nervsammanbrott när jag lyssnar på rock) skulle nynna på en Hammerfall-låt. Men ibland blir man förvånad. Jag tyckte team Lotta/Bettan skulle ha fått åka, men tydligen är de en väldigt stark kör. Har jag hört av nån. Själv är jag som sagt tondöv, och tycker de är lite tråkiga.

Hann hälsa på min lussekatt och gråkisse och ge dem lite lyxmat (tonfiskpaté i gele). Saknar verkligen min kisse. Ska klura på om jag ska försöka stjäla honom och se om han kunde trivas hos mig.

Har idag äntligen STÄDAT. Det betyder eventuellt att jag börjar skärpa mig, alternativt att tentan kommer närmare och närmare. Fan också.

Inga kommentarer: