söndag 27 april 2008

Nämen vad gör jag??

Imorgon har jag omtenta i arbetsrätt. Så naturligtvis känner jag ett enormt behov av att skriva ett inlägg i min blogg. Varför inte liksom. Konstigt nog känns det som att jag kan ganska precis lika mycket eller lite som innan förra tentan. Vilket borde innebära att jag är ganska smart eller ganska korkad. Jag ska inte fördjupa mig i vilket. Ska fortsätta plugga snart. Snart snart.

Blev lite distraherad av att pappa ringde nyss och meddelade att han tänkte komma på oväntat besök. Det finns ju en anledning till att jag INTE köper Gevalia, om jag säger så. Ring i förväg, lång tid i förväg! Så jag genomförde världens snabbaste lägenhetsstädning. Som tur var stannade han bara i 0.5 sekunder så han märkte aldrig att jag knölat in en skräphög i kastrullskåpet och sopat in en dammråtta storlek XL under byrån. Ja, ja, det är min lägenhet och jag städar när jag vill och jag är vuxen. Bla bla biddibla. Det är inte poängen här. Poängen är att pappa är SÅHÄR nära att köpa mig en platt-tv med ingång för datakabel och eventuellt inspelningsbar dvd och all the important crap.

Jag vet. Var är min värdighet? Fråga min nya tv.
Vad säger tomten om det? Just det. Ho ho ho.

Nu SKA jag plugga. Och jag vill att ni håller tummarna och tårna för mig imorgon, för jag är jävligt vidskeplig av mig! Plus att jag behöver det. Lite.

Inga kommentarer: