måndag 28 april 2008

I made it!

Jag klarade det! Jag har suttit igenom en 6timmars-tenta i arbetsrätt och tagit mig därifrån levande! Accomplishment! Jag satt ju inte i sex timmar, men ändå. Det var lite tungt. Men nu ska jag fanimej ha godkänt. Har sovit i två timmar när jag kom hem och känner mig ändå helt slut. Ska nanna kudde inom kort.

Jag har minsann sagt till Will att jag ska hänga ut honom i min BLOGG. Just precis. Och det gör jag NU. Och även Grace ska hängas ut en smula. Tyvärr har jag glömt varför... hmm. Jag kommer nog på det.

Jag vill att det ska bli första maj NU! Jag vill till min älskling!

Håller på att läsa Berny Pålssons andra bok "Känn Pulsen Slå". Tror jag kommer läsa ut den på ett kick, den är jävligt fängslande på ett ganska obehagligt sätt. Om psykisk sjukdom och den svenska psykiatrins hjälplöshet. Bra nattinattiläsning.

Äsch, orkar inte få ihop nåt vettigt, är så jävla trött. Kan klämma in att jag äntligen kommit mig för att lyssna på Madonnas och Justin Timberlakes singel 4 minutes. I like! Och Madonna ser fan inte ut att vara 50 år. Så ska jag minsann också se ut när jag är 50. Minus gluggen möjligtvis.

Inga kommentarer: