tisdag 8 april 2008

Insomnia samt hångelabstinens


Jag är verkligen jättesugen på att hångla. Det blir extra märkbart när man inte kan sova och allt är sådär mörkt och varmt och potentiellt mysigt. Som upplagt för massa hångel! Istället får jag nöja mig med en byracka som gnager på min armbåge. Jag saknar Hanna! Hon tycker om mina öron! Ingen annan tycker om mina öron! Jag tycker inte om mina öron! Jag har inget särskilt emot dem, de är bara öron. Men av nån outgrundlig anledning gillar min flickvän mina öron. Hon brukar stryka över dem lite eftertänksamt och ömsint som om de vore små skadade igelkottebarn. And that is why I love her!

Bästa hångelmusiken: Hinder, Trapt, Red Jumpsuit Apparatus och liknande är som gjort för att hångla till!
Bästa sexmusiken: Högst olika. Vid riktigt bra sex skiter man fullständigt i om bakgrundsljudet är Beethovens femma eller en repris av Americas Funniest Home Videos(men då ska det vara riktigt jävla bra!). Kan rekommendera att testa ha sex till P3s nonstopkvällar med trance/techno-musik. Effekten blir lätt psykedelisk och ganska spännande. Enjoy!

Inga kommentarer: