torsdag 24 april 2008

Borttappat: Motivation. Åtefås mot hittelön.


Jag har tappat min motivation, så om nån har sett den vore jag tacksam för att få tillbaka den. Jag behöver den för att kunna få nån ordning på mitt omtenta-plugg i första hand. Det har nu gått två dagar utan tentaplugg vilket känns ganska svettigt.

Var kan man hitta borttappad motivation? Hur ser den ut? Jag vet inte ens vad jag ska titta efter, så jag är tacksam för all hjälp.

Konstigt nog känns det personliga utlåtandet som det tyngsta fast det borde vara a piece of cake. Jävla personlighetstest! Resultaten är fejkade på nåt vis! Oseriöst svammel! Pöh! Tyvärr har inte vår kära Kjell klippt ut en hög test ur Veckorevyn och låtit oss undersöka vilken foundation som passar oss bäst eller hur bra vi är i sängen. De här testen ska tydligen vara "professionella" på nåt vis. Tss.

Jag tycker att vi skiter i dem helt och hållet, och går in på Vuxenpoäng.com och kollar lite viktigare saker istället. Själv är jag 25.6 år, vilket känns bra. Hade trott jag skulle vara typ....13.

Eller så kan du gå in på Fjortispoäng.seoch kolla om du är en fjortis. Jag är tydligen 36,2% fjortis. Det känns bra!

Jag ska minsann ta med DE testen i mitt personliga utlåtande istället för trams om min empati och ledaregenskaper och sånt där som jag ändå vet att jag har massor av!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är 26.3% fjortis. haha! Puss!