fredag 18 april 2008

Jag saknar min kisse!


Jag saknar min lilla lussekatt! Det verkar som att han inte trivs nåt vidare hemma och ingen älskar honom som jag gör. Min lilla misse. Jag vill att han ska komma och bo med mig, men jag vet inte om han skulle trivas här heller. Och risken finns ju att han missförstår poängen med balkonger och skuttar ner på vägen. Men det kanske är värt att testa? I want my kittycat!

Jag drömde om Jojo Fänet inatt, det var ganska roligt. Hon, jag, och jag tror även Ellifiore och Chinokken, hade varit på stan nån gång nattetid, som vi ju brukar när hon är uppe i norr. Så skulle hennes pappa hämta oss (även Harry har plats i mina drömmar!) med bilen, precis som det brukar vara. Men så skulle han stajla och vara coola pappan och köra över en ganska hög snökarm med bilen, men det klarade inte bilen av så den ställde sig på högkant mitt i snödrivan. Så fick vi kravla ut, och jag letade hela tiden efter mitt bankomatkort, som jag sedan hittade mellan sätena.

Det är ganska vanligt i mina drömmar, jag tappar nåt eller letar efter nån eller någonting, och jag är inte uppmärksam på vad som händer annars i drömmen för jag är helt besatt av att hitta det jag tappat eller glömt. Undrar vad det kan betyda? Nån som är bra på drömtydning?

Att se de här videorna är som att titta på en macka när man är hungrig. Så sjukt jävla sööööt kisse!

Inga kommentarer: