måndag 21 april 2008

Seger! Vårkåt?


Idag har jag segrat... över mina anteckningar i arbetsrätt! Det färdiga resultatet är 54 sidor renskrivna, HANDSKRIVNA anteckningar. Jag känner mig stolt. Äntligen har jag gjort nånting! Nu återstår bara att lära mig alltihop, men det tar jag imorgon.

Kan faktiskt se en liten sol bakom molnen! Gick in på SAS hemsida idag, och av någon oförklarlig anledning så finns det plötsligt ungdomsbiljetter till Stockholm i början av maj! Vilket betyder att jag kan ta flyget till min älskling och fira vår ettårsdag! Jippii! Jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa åt henne. Nånting fint. Nånting hon vill ha. Alla förslag är välkomna. Kan inte spåna i bloggen eftersom hon läser den, men jag ska ta en runda på stan och försöka komma på nåt klurigt. Ett år! ETT ÅR! Någon som kan fatta att det gått så fort? Inte jag i alla fall. Pretty damn amazing. För övrigt är jag en snuttnos, tydligen. Så ni som trodde att vi inte kunde bli mer outhärdliga...you ain't seen nothing yet! Mohaha!

Förresten, blir man mer kåt på våren? Jag får liksom såna vibbar. Det kanske beror på solen och värmen, eller på att jag har gått i kjol och barfota. Eller det kanske är nåt speciellt med doften av asfalt och ruttet gräs. Hur som helst tycker jag att alla kollektivt ska anstränga sig lite extra så de får LIGGA i vår. Själv tänker jag försöka stå ut i ungefär en vecka till. Det ska gå... om du fattar hur jag menar. Ja herregud, jag är ju för härlig.

Inga kommentarer: