måndag 14 april 2008

Blondinbella och sånt

Nu har jag, precis som så många andra, läst Blondinbellas blogg, den största privata bloggen i Sverige. Och nej, jag förstår inte varför. Jag har förstås inte läst alla inlägg, men de jag läste var ju ganska...tråkiga. I alla fall för att vara Sveriges största blogg. Jag hade väntat mig nåt riktigt speciellt. Nej, jag fattar ingenting.

Den största proffsbloggen just nu är Tjuvlyssnat. DET kan jag däremot förstå. Den är jävligt rolig och konceptet är faktiskt genialt. Jag brukar kolla regelbundet om de fått in några nya roliga tjuvlyssningar, fjortisar är mina favoriter. De är så roliga.

Jag har ingen aning om hur man ska få folk att läsa ens blogg. Tydligen är det mode, nöje och kändisar som lockar flest läsare. Insert big fat yawn. Hur orkar folk?

Och för tillfället skriver många om Engla. Vilket jag inte hade tänkt göra, men nu blev det så ändå. Självklart är det tragiskt och hemskt och fruktansvärt och självklart tycker jag att mördaren borde stekas levande över öppen eld.

Ååh! Jag såg TRE ekorrar idag! De var röda med grå svans! De var så jävla söta!
En gång körde jag över en ekorrbäbis. I will forever be evil squirrel-killer. Fanns det nåt välgörande ändamål för ekorrarnas vänner jag kunde stödja så skulle jag göra det! Gulliga små djur.

Jag är nog ganska hårdhjärtad när jag tänker efter.

Inga kommentarer: