lördag 12 april 2008

Körslaget

Go team Brolle! Så, då var det sagt. Jag har missat körslaget men i ett anfall av lokalpatriotism har jag bestämt att jag ska följa det och heja fram Boden-kören. Ett par ansikten kände man förstås igen, det är ingen stor stad jag bor i. Men faktiskt så tycker jag att Team Brolle är bäst, eller i alla fall näst bäst. Min andra favorit är team Cans från Mora. De är lite roligare än de andra körerna. Men Brolle-kören är den snyggaste kören, och färgstarkaste (emo, yay! Blått hår åt folket!). Men den enskilt snyggaste tjejen är i Mora-kören. Det är nog nåt med Dalarna...hehe. Men min tjej är ju hetast i alla län. Det är ju ganska självklart.

Fy fan vad ytlig jag är. Men NÅT måste jag ju säga om programmet, och eftersom jag är totalt tondöv så berättar jag vad jag ser istället för vad jag hör. Jag kan inte ett skit om ters och kvart och tonartshöjningar och sånt där. Men jag gillar att lyssna.

Har också en viss förkärlek för Brolle sen jag och mina kära polare dissade hans byxor när han gick framför oss på gatan en helt vanlig dag. Eller kanske sen jag råkade ta honom på rumpan på krogen. Jo, jag råkade! Det är faktiskt väldigt trångt på Olivers på lördagnätterna, så det så.

Inga kommentarer: