lördag 26 april 2008

Ännu en vecka för Brolle och Cans



Team Brolle hänger kvar ännu en vecka. Yay! De är tydligen enda kören från Norrbotten, har inte tänkt på det men så är det ju. Men jag tror inte det spelar så stor roll. Röstar lulebor på bodensare bara för sakens skull? Njaa, det tror jag knappast. Lokalpatrioti räcker inte så långt. Team Cans var hur som helst grymma ikväll, om inte Brolle vinner hoppas jag verkligen på dem! Åk ut nu jäkla Lotta-kör... Är less på dem, håller tummarna för att de åker nästa vecka.

Tyckte för övrigt dalahästen som Gry fick var jättefin. Min älskling har lovat att jag ska få en dalahäst nån gång, eftersom jag har ju en viss förkärlek till Dalarna kan man säga! Men de är förjävla dyra de där små trägrejorna. Men nån gång!

Ska också passa på att säga ett stort fett grattis till en viss Jojo som blev dramatiskt och sexigt upphånglad mot en vägg igår av en mystisk främling...eller nåt liknande. Hehe. Jag vill också hångla! Avundssjuk jag är så aaavundssjuuuk...som man säger. Men snart snart!

Blev ingen fest eller nåt sånt i helgen, jag har suttit uppkrupen i soffan och läst lagtext högt för mig själv. Känner mig lite orolig för omtentan, för jag vill verkligen inte misslyckas. Men vissa grejer har jag ingen koll på, och det finns ingen som hinner lära mig. Så, snälla snälla Linda, fråga ingenting om semesterlagen för den är helt jävla koko! Tack på förhand, amen.

Apropå ingenting. Är jag knäpp eller liknar Joacim Cans Lars Winnerbäck litegrann, om man tar på honom en luva så man inte tänker på hårlurvet? Det har jag tyckt hela tiden, i alla fall.

Inga kommentarer: