lördag 23 maj 2009

Världens längsta dag


Vilken meningsfull dag. Mamma var snäll och kom hit med Max-mat till mig, men sen tvingade hon mig ut ändå för att hyra en film. "Det är bra med frisk luft. Om du inte har feber förstås". Väl ute kände jag mig äldre än Gandalf, jag liksom stapplade fram mellan ICA-hyllorna, helt skakis och svettig. När jag kom hem konstaterade mamma "du är väldigt blek, du har nog feber. Då ska man inte gå ut". Tack tack mamma, det var vänligt. Det är verkligen så förbannat varmt här, men själva jag är lätt kallsvettig. Inte en rad har jag skrivit på min utredning heller. Jag har använt dagen till att vandra fram och tillbaka mellan soffa, sängen och datorn, och jag har pushat upp besöksstatistiken flera hundra snäpp för alla mina nära och käras bloggar (snälla någon uppdatera, jag klarar inte mer!) men jag kan inte distrahera mig mer än några minuter i taget på grund av rotmoset i hjärnan... Jag vet inte ens vad jag ska skriva om utom svett och det gör ju ingen gladare... Jag tycker folk ska sluta upp med sina uppfyllda, spännande, fascinerande, meningsfulla liv och gå hem och blogga så jag har nåt att läsa. Come on people, help a friend in need.

1 kommentar:

Hardcore Baby Dyke sa...

Stackars sötan! KRYA PÅ DIG!!!! *Kram och puss!*