onsdag 13 maj 2009

Let the countdown begin!


Min älskling kommer till mig! Den FJORTONDE JUNI är hon här så nu börjar nedräkningen! Äntligen äntligen äntligen! Nu är bara frågan vad jag ska sysselsätta mig med i 31 dagar...men jag antar att jag har svaret precis här framför mig. Skolarbete och åter skolarbete. Och kanske kanske lite jobb också. Imorgon ska jag i alla fall jobba 7-16.30. Det känns kul men lite nervöst i magen. Jag har inte varit där på jättelänge så jag kommer att känna mig lagom nybörjar-dum och initiativlös. Men jag är otroligt tacksam för att jag får chansen att jobba lite så jag har en chans att överleva sommaren. Även om just dessa slantar troligtvis kommer trilla in på Ellifiores konto. Nu ska jag återgå till diverse romantiska slash barnförbjudna dagdrömmerier.


My love for you is a journey;
Starting at forever,
And ending at never.

1 kommentar:

Hardcore Baby Dyke sa...

Jag älskar dig och jag längtar efter dig så jävla mycket älskling! <3 You and me baby.