tisdag 26 maj 2009

Gott & Blandat

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Jag minns inte men det var när jag var liten och hade lunginflammation.

Platt eller lockigt hår?
Mitt hår har självfall - rakt neråt!

Är du kär i någon?
Absolut!

Vad gör du när det regnar?
Ibland tar jag en promenad, hellre en regnpromenad än en solpromenad.

Har du en dröm som gått i uppfyllelse?
Hanna förstås, hon är ju min drömtjej.

Vem ringde du senast?
Hanna igår kväll.

Har du haft vattkoppor?
Japp, då passade jag på att gå på skattjakt på dagis och på Nalle Puh-teater. I love to share!

Vilken mobilsingnal?
Stone Sour - Through The Glass.

Första sporten du utövade?
Basket kanske det var.

Vad längtar du mest till just nu?
Att Hanna kommer hit!

Hur gammal har du tänkt bli?
Inte så värst gammal. Så himla kul är det inte att leva.

Kan du gå ner i spagat?
Inte utan att bryta nåt viktigt.

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att de jag älskar ska dö eller lämna mig och att jag ska bli ensam kvar.

Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Gul mjölk (vilket häruppe betyder lättmjölk men i Dalarna har de värsta konstiga färgkoderna...grön mjölk är mellanmjölk eller nåt sånt, it's wild!)

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Rosa med blommor på. Naaw!

Sommar eller vinter?
Får man välja vår och höst?

Tänt eller släckt när du ska sova?
Så mörkt som möjligt.

Godaste drickan till frukost?
Äppeljuice.

Vem kramade du senast?
Jag kommer inte ihåg senast jag kramade någon. Kanske Hanna när jag var i Falun senast.

Duscha eller bada?
Duscha. Har inte tålamod att bada så länge plus att jag alltid blir yr och får huvudvärk.

Vad var det senaste som fick dej att skratta?
Mina djur, de har alltid nåt roligt för sig.

Vilken svordom använder du mest?
Fan! Passar i de flesta sammanhang.

Äger du en Ipod?
Nix, men en Walkman Phone.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Ja faktiskt. Trivs mindre och mindre framför kameran.

Har någon av dina vänner barn?
Ja men det är ganska sällsynt.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Nånting fint till mamma.

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej men ibland tror jag att jag kanske borde.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Chokladmjölk! Barnsligt är bra.

Vad åt du till middag?
Igår åt jag ingen middag, orkade inte. Idag blir det nåt gott som Ellifiore bjuder på.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Bara om Prideparaden räknas. Annars håller jag mig helst i bakgrunden.

Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa eller mamma.

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Virvelvinden! En klassiker.

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Absolut. Jag är jättenyfiken på vad de säger men de pratar så tyst.

Hur många syskon har du?
Inga. Eller tre styvsyskon, beroende på hur man ser det.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Jag är blyg inför alla kön.

Vilken film kan du alla replikerna till?
The china had never been used. The sheets had never been slept in. Titanic was called the ship of dreams, and it was...it really was.

Äger du några band-t-shirts?
Nej men jag skulle gärna ha ett par stycken. Alice in Videoland kanske, eller Paramore. Inte med några fula killar på.

När flög du senast?
När jag åkte ner till Hanna i mars.

Pratar du några andra språk?
Engelska hyfsat, några ord på spanska och franska. Kommer väl ihåg lite teckenspråk om jag anstränger mig.

Har du gråtit offentligt?
Mycket längesen. Hatar att gråta när nån ser mig, det är nolltolerans på det.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, jag är jättejättenyfiken av mig.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Oh ja. Särskilt tatueringar.

Tycker du att killen/tjejen borde bjuda på första dejten?
Ingen "borde" bjuda men det är en fin gest att göra det. Jag bjuder hellre än blir bjuden men det gör Hanna också... klurigt det där!

Vad har du för väder?
Lite mulet. Ganska skönt.

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Alla språk.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Lyhördhet.

När sov du senast på golvet?
Kan det ha varit på Cissis inflyttningsfest? Det var länge sen i så fall.

Vilken är din favoritdrink?
Rosa Pantern, Piggelin.

Gillar du din boendesituation?
Nej verkligen inte. Jag vill gärna härifrån.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minimum tre timmar om jag ska upp och jobba. Sover jag mindre än tre timmar fungerar jag inte bra på jobbet.

Äter du frukost dagligen?
Nej, inte om jag kan undvika det...

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte alla, men även de som inte är fullbokade känns stressiga.

Vilken är din favoritfrukt?
En riktigt saftig nektarin.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
23 år. Tyvärr.

Tror du på liv på andra planeter?
Ja...eller nej. Så länge de inte invaderar oss orkar jag faktiskt inte bry mig.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Pappa.

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Jag tror inte på någon gud.

Vad var det senaste du åt?
En pizza med räkor, ananas och bananer. Ångrar det.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Har alltid alltid kommit bättre överens med tjejer. Fick inte nåt som ens var i närheten av killkompisar förrän jag var runt 20...

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma slog näven i bordet.

Gillar du senap?
Ja men bara Johnnys söt-starka eller vad den nu heter.

Skulle du säga att du är trendig?
Är fattigdom inne?

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Antagligen på ett dumt och fånigt sätt.

Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Jag tycker inte ens om Star Wars. Kanske den där håriga? Äh, fan vet.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Bara om det gäller nåt viktigt. Stuff comes up, I deal with it.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Ganska många faktiskt. Senast var det "De hungriga åren - en matmissbrukares bekännelser" av William Leith. Läs den!

Tycker du att du är attraktiv?
Nej det gör jag inte.

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du helst hetat?
Marcus, Robin, Alexander och Sebastian tycker jag är jättefina namn.

1 kommentar:

Hardcore Baby Dyke sa...

Du är väldigt attraktiv! ^^