lördag 30 maj 2009

Dumma jävla Boden

Ellifiore bjöd på jättegod mat ikväll. Till förrätt champinjonsoppa med vitlöksbröd, till varmrätt pasta med fläskfilé i någon slags sås och till efterrätt pannacotta med chili- och limemarinerade jordgubbar. Gott! Jag, Angel och Ellifiore kände oss hotta och bestämde oss för att gå ut och dansa men vad fan i helvete hade vi för det kan man fråga sig. På TC var det helt dött och på ICE var det inte alls öppet. Var i helvete är alla människor?! Det är fredag och löningshelg! Gå ut på krogen för fan! Alla sitter väl hemma och skåpsuper i sin depression över att vara fast i staden utan framtid. Fan också. Nu ska jag gå och lägga mig och sova. Och jag vill fan hångla också men Hanna kommer inte hit förrän om ca två veckor. Då jävlar blir det hångel och annat mys.

I don’t feel like dancin’, dancin’
Even if I find nothing better to do
Don’t feel like dancin’, dancin’
Why'd you break it down when I’m not in the mood?
Don’t feel like dancin’, dancin’
I'd rather be home with the one in the bed till dawn with you

1 kommentar:

Josefine sa...

jag måste prata med dig!