söndag 31 maj 2009

S.O.S.

Jag har just på ett mycket aggressivt sätt avböjt ett erbjudande om att vara chaufför inatt. Och när jag säger erbjudande menar jag utpressning, både känslomässig och materiell. Från mina föräldrar plus pappas fru. Jävla skit och fan också, till och med gamlingarna festar hårdare än jag. Aspackade jävlar. Jag funderade på att halsa en av mina cider i farten för att inte kunna köra men jag orkade inte. Nu har jag stängt av telefonen och fan vad skönt det är, de har redan ringt tre gånger. Mina föräldrar tycker att jag är en torris. Nu ska jag ösa upp världens största portion glass och äta den i ett ohälsosamt tempo.

1 kommentar:

Hardcore Baby Dyke sa...

aka FYLLESVIN! De får väl ringa efter en riktig taxi för fan! OM de har råd att dricka får de fan ta råd att skrapa ihop slantar till egen taxi också! =P Bra att du stängde av mobilen. Moahahahaha!