lördag 23 maj 2009

Knäck i kolan

Jag väljer verkligen mina tillfällen med omsorg. Jag har sovit och sovit och jag känner mig ändå helt slut. Jag svettas som en julskinka, jag har lock i öronen, jag kan inte andas genom näsan och när jag försöker prata låter det mest som "blööarrghh". Jag har bara fått i mig en kopp te idag, ska försöka äta lite fil så jag orkar skriva på den satans utredningen. Det känns som att hela huvudet är fullt med snor, och när jag äter nåt som måste tuggas vill det inte riktigt åka ner genom halsen. Jag brukar aldrig bli förkyld på det här sättet, vanligtvis brukar jag bli jättehes och snorig men bota det med lite nässpray och halstabletter men nu känner jag mig helt...klen. Om det är så här killar brukar känna när de är förkylda är det inte så konstigt att de anses ynkliga. Jag känner mig ynklig. Synd att min bärbara dator inte gör skäl för namnet, annars hade jag kanske kunnat skriva i sängen eller i soffan.

Jag kanske kan vänta bara lite till innan jag börjar skriva. Kanske mamma vill köpa lite glass till mig?

Inga kommentarer: