fredag 24 oktober 2008

Veckans lista


Just so we're clear. Jag kommer troligtvis inte lägga upp en lista nästa vecka. Kanske imorgon, kanske aldrig mer. Vem vet?

De tio roligaste kattleksakerna, utan inbördes ordning

- Tennisboll
- Trosskydd
- Tops
- BH-band
- Utstickande kroppsdelar under ett täcke såsom näsa, tå, ögonbryn
- Mobilladdare
- Hundbajspåse
- Tvättkorg a.k.a. klätterställning
- Hund a.k.a. klätterställning
- Svans, egen eller lånad

Och veckans bubblare: Mattes rumpa, funkar som både klätterställning, klösbräda och tuggleksak. Aj...

2 kommentarer:

libellule sa...

Ja det ska bli så skönt att komma bort härifrån ett tag :) Jo boken ja, den är jag snart klar med så jag tar med den upp. Tycker om den, Louise skriver riktigt bra! Nu ska jag fortsätta packa... Ses snart! :D

Anonym sa...

Jag vill också vara tuggleksak! ;D Jag saknar er jättemycket!!!!!!
Puss puss!