söndag 12 oktober 2008

Tillfälliga störningar i produktionen



Jag ber om ursäkt för de tillfälliga störningar som kan komma att drabba bloggen den följande veckan. Det kan upplevas som att jag uppdaterar sällan och osammanhängande. Det beror sannolikt på att min flickvän är här och att vi har vansinnigt mycket sex. Men vi planerar att vara lite mer sociala de närmaste dagarna. På lördag fyller jag år, det har ni ju redan stenkoll på. Jag hade tänkt fira det på nåt sätt, men hur? Fika, middag, fest, orgie? Alla fyra i den ordningen?

Fest lär det nog inte bli. Jag och min älskling väntar just nu på våra kärleksbäbisar. De är små, håriga, och kissar i en låda. Är du lite långsam så bifogar jag några bilder.

Nu ska jag gå och försöka reda ut mitt knullrufs. Un beso y hasta pronto!

1 kommentar:

elli sa...

http://ellifiore.blogspot.com/