onsdag 15 oktober 2008

Uppdate

Sällan och osammanhängande, som sagt.

Nu kan vi alla säga ÄNTLIGEN! Ellifiore har nämligen startat sin egen blogg! Den är helt nyfödd men jag tycker att ni ska följa den, jag tror säkert att den kommer bli smaskig! Bloggen hittar ni här!

Jag och hjärtat har det superbra för er som är nyfikna. Våra nya håriga bäbisar är hur söta som helst. Det är inte lätt att gå på toa när man har fyra intresserade anhängare som vill hänga med. Det är jättespännande att se hur hundarna och katterna funkar ihop. Nicki är, överraskande nog, världens snällaste. De får fräsa och klättra på henne utan att hon bryr sig. Strauss däremot måste vi hålla koll på, han vill gärna ta ett smakprov. Men det verkar inte vara så allvarligt menat. Det är kaxiga små kissar i alla fall.

Imorgon ska jag och söt gå på däjt! Vår andra date om man ska vara noggrann. Vår första var ett biobesök förra året nån gång. Men imorgon ska vi se Sophie Zelmani uppträda i Luleå, det ska bli jätteroligt. Särskilt som Sophie är min absoluta favoritartist.

Nu är klockan snart halv två på natten och jag har en flickvän att klä av.

Min granne hälsade för övrigt inte på mig imorse, fastän jag skitglatt sa HEJHEJ! Frågan är om han är sexist, homofob eller bara en jävla kuk. Jag får forska vidare i frågan.

Puss och knull önskar jag er alla. Natti natt.

Inga kommentarer: