onsdag 8 oktober 2008

Att fördriva tid

Idag är det onsdag. På fredag kväll kommer min älskling. Det är inte en lång tidsrymd. Så varför går den så fruktansvärt långsamt? En anledning kan ju vara att jag skolkar från spanskan idag för att jag stinker kemikalier. En annan är att jag vägrar gå ut genom dörren för att jag stinker kemikalier. Det finns inte så mycket att göra hemma hos mig som jag trodde. Jag har läst, ätit, kollat på Dead Like Me, och nu har jag slut på idéer. Eller egentligen inte. Jag skulle kunna dammtorka, eller plugga. Men vem blir lyckligare av det? Jag vill träna! Men jag tänker icke gå till gymmet och svettas ut dödlig kemisk gas genom mina porer. Det är bara så. Men om bara 6 timmar ska jag duscha! Världens längsta härligaste dusch!

Det finns en tävling där man kan vinna en sexleksak värd 900 spänn om man skriver en tillräckligt bra sexnovell. Undrar om jag har nån talang inom det området? Jag är ju ganska hyfsad på att tänka snuskiga tankar, om jag får säga det själv. Att få ner dem på pappret utan att de låter klyschiga och idiotiska är ju en annan sak.

Hmm...Nu har jag fördrivit ungefär fem minuter med det här blogginlägget. Kanske dags för lite oregelbundna spanska verb ändå.

Inga kommentarer: