tisdag 13 maj 2008

There's no such thing as free lunch

Jag håller fullständigt med. Dock finns det i vissa fall gratis middag, som jag ätit hos pappa idag. Jag försöker verkligen hitta saker som är gratis som jag kan uppskatta. Det är lite svårt, beroende på vilket humör jag är på.

Gratisprylar jag uppskattar:
- Sola och bada. Ha ha ha. Vädret här i Boden kan, om man är riktigt snäll, beskrivas som en bister höstdag.
- Cykla. Se ovan.
- Dricka te. Typ gratis iaf eftersom min älskling har överöst mig med massa te. Tack sötis! Så välkommen hem till mig på en kopp te.
- Titta på film. Kan vara gratis om det görs på rätt sätt. Hehe.
- Supa! Låter konstigt, men jag var dum nog att skicka med en inköpslista när Ellifiore skulle till Alko. Att handla på krita känns smart när man tror att man har pengar. Så kom och sup med mig för all del.
- Läsa. Biblioteket är en smart inrättning. Håller just nu på att läsa en bok om Hells Angels och ska snart börja på en annan om den svenska maffian. Farliga killar det där.
- Gå promenader med vovven. Svårt att säga om det är nåt jag uppskattar eller ej, inte i det här vädret i alla fall.
- Sex sex sex. Att det kommer sist på listan är förstås för att min älskling befinner sig 85 mil bort. Annars är det verkligen den perfekta sysselsättningen för fattiga ungdomar!

Så om ni vet något skoj och trevligt man kan göra som är i princip gratis, tipsa mig! I need all I can get.

GRATTIS också förresten. Till Jojo som fått hångla massor med en snygg hunk, till Angel som vidgar sina vyer ända bort till Irland i sommar och till Ellifiore som vidgar sina vyer ända bort till en trea i huset bredvid! Det är alltid roligt när det går bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du får komma till mej å käka middag lite oftare vettja! ;)

Chimairan sa...

hehe ja det ska jag göra IDAG! vållullal yay!

Anonym sa...

jag är gratis älskling, men bara för dig såklart! ;)
take me! ;)
puss å kyss!