fredag 9 maj 2008

Flaskpost från idyllen


Som ni förstår har jag ju verkligen inte tid att sitta och knappra på datorn på grund av min kärleksresa/sexturism i Falun. Här har vi strålande sol som vi beskådar genom sovrumsfönstret, medan det tydligen är största översvämningen på 50 år hemma i Boden. Allt spännande händer minsann när man är på semester. Om du befinner dig i händelsernas centrum, kan du inte ta lite bilder så man får se hur det såg ut? Risken finns ju att det är likadant eller värre när jag kommer hem så jag får campa på flygplatsen. Det återstår att se.

Har försökt hjälpa Hanna med en biologiuppgift. Fy fan vad svårt. Och dessutom extremt ointressant. Klyvöppningar och transpiration och mutation...själv föredrar jag muttation, så det så.

Men jag fick godkänt på arbetsrätten! Men två ynkliga poäng över godkänt. Nu ska man inte vara otacksam, men jag hade faktiskt jobbat hårt inför den här tentan. Elva sidor och bara 22 poäng? Jag är nog ingen smarting. Men men.

Ska skärpa ihop mig med bloggande och pluggande och jobbsökande på måndag när jag är hemma igen. Har även en potentiellt genial idé för viktminskning som jag kommer att återkomma till.

Kram på er alla. Själv får jag massa kramar och annat precis nuuuuuuuuuu



mmm

Idag har det varit ovanligt mycket prat om snoppar. De är på sitt sätt fascinerande. Inte som sexpartnertillbehör utan mer som en sån här sällsynt art av padda som man vill sätta i en bur och peta på för att se vad som händer. Jag älskar verkligen min flickvän. And her ouffa. Mums!

Inga kommentarer: