onsdag 28 maj 2008

En riktig jäveldag


Idag har det varit en sån där jäveldag som man bara vill snabbspola förbi. Det har inte hänt nåt särskilt men jag har varit på riktigt dåligt humör, riktigt asförbannad och irriterad och lite mordisk. Men nu är den här dan snart slut i alla fall. Jag måste bara få veta om jag är ovanligt ond eller om andra tänker som jag. Är ungar gulliga och söta? Är pensionärer rara? Är vädret vackert? Är Boden idylliskt? Eller är allting bara en enda stor gödselstack bebodd av enstaka spyflugor? För så har det kännts idag hur som helst.

Jag: Älskling...har du köpt guldmedlemsskap till mig på qruiser??
Hanna: ...
Jag: Äääälskliiing...?
Hanna: Jag älskar dig!
Jag: Jag älskar dig också men du är snäll!
Hanna: Nej, jag är kåt!
Jag: Jaha, så du betalar mig för sex?
Hanna: Jaa!
Jag: Men jag är ju gratis! Ja, för dig alltså.
Hanna: Men du kan få saker!
Jag: Jag är graaaatis!

Det är tur att jag har Hanna, men jag måste få henne att sluta köpa mig saker som hon inte har råd med. Aja baja! She's my sugar daddy...mommy...girlfriend. Sex.

Drömde en lustig dröm inatt, om gamla klasskompisar som jag träffade lite överallt och pratade med. Väldigt ironisk dröm med tanke på att de flesta av dem inte hälsar alls när man möter dem. Ännu en anledning att ta sig härifrån med största snabbhet.

Jag skulle vilja kunna gå en lång lång promenad över hela stan utan att känna igen nån och utan att nån känner igen mig. Och det är inte bara det att jag känner igen folk. Jag vet vilka de knullat med, vilka de är släkt med, vem de brukar hänga med, vem de var otrogen mot, vilka könssjukdomar de haft och huruvida de har knarkat eller bara varit tillsammans med nån som knarkar. Utan att ha pratat med dem en enda gång. Inte så jävla konstigt att man blir paranoid när man bor här.

I'm watching you...

Dagens Sex and the City-fråga:
- When you crawl into bed with someone, is sex ever safe?

Tycker det är en grymt bra fråga. Även om man har på trippla kondomer eller har rullat in sig i gladpack så är man ju ändå bara skyddad mot gonorré och HIV och graviditet och sånt där. Men det finns inga preventivmedel som skyddar mot ett krossat hjärta. Tänk på det nu barn. Eller som de säger i Mean Girls: Don't have sex. Cuz you will get pregnant. And die. So just...don't do it. Okay?

PS. Från mina källor inom vården: Om du vill testa lite exotiskt buttplay på egen hand så använd inte dammsugaren. Det finns alltid risk att du kommer åt On-knappen och plötsligt känner dig märkligt avig. And that's hell of a bad blowjob!

Inga kommentarer: