söndag 4 maj 2008

Brolle och Cans i final! Joy to the world!

Fan vad skönt det är att få som man vill. Särskilt som jag och Hanna nyss sett Top Model 8 och jag kan verkligen inte komma över att Jaslene vinner och inte Renee. Renee är het, smart, begåvad och kan inte ta en dålig bild. Jaslene är en förstoppad anorektisk gnagare som inte kan tala rent. Så är det med den saken.

Team Brolle och Team Cans hamnade i finalen i körslaget trots jävla skräplåtar, precis som jag ville. Vem av dem som vinner är faktiskt inte så jätteviktigt för mig. Norrbotten och Dalarna, grädden på det svenska moset hur som helst.

Kollar på andra delen av Inför Eurovision, det är lika pinsamt och hemskt som vanligt. Hanna valde att sova en timme istället, hon är inte lika förtjust i att smälta ner hjärnan som jag är. Men hon är jävligt sexig när hon sover, so it's all good. Ett år imorgon! Jippii!

Läste just på nyheterna "cyklon dödade hundratals." Fast jag läste "Cykel dödade hundratals." DET hade varit en spännande artikel att läsa!

Inga kommentarer: