onsdag 21 januari 2009

Show me what it takes to be a real rich bitch

Det är nästan tur att jag inte har några pengar, för om jag hade några just nu skulle jag spendera alltihop på kitsch.se Jag kan helt enkelt inte motstå såna livsnödvändiga saker som Marilyn Monroe-ljus och flamingo-örhängen. De är nästan äckligt söta, och jag känner på mig att de vill bo hos mig. Det här är bara ett axplock av alla prylar som står på min önskelista:


Regnbågsfärgade skosnören, perfekt till mina fina converse



Sinner tandborsthållare. Hur har jag klarat mig utan en sån?



Maj littel pååni!



Min lilla pånni



Schackrutig fickspegel



Disktrasa Sailor Girl



Shower gel, cuz I'm such a dirrty grrl



Cotton Candy pinup lipbalm


Att scrolla på shoppingsidor när man är pank är verkligen som att rita en macka när man är hungrig. Damn you Hannibal som tipsade mig om den här fantastiska sidan!

4 kommentarer:

oneofthenobodies sa...

Åh vad kul prylar. Jag har med lite tur i oturen fått 800 spänn i presentkort på www.misssmith.se som ska spenderas i detta nu på smågrejer som jag alldeles säkert aldrig behöver.

Bara säg til om böckerna. Ligger lite efter i min hög med ren skönlitteratur men så fort den är utläst vill jag ha lite mer fakta att bita i. =)

elli sa...

idag har hela 9625 spänn ramlat in på mitt konto, så fattig är du nog inte såå länge till!

oneofthenobodies sa...

Man behöver alltid mer grejer! :D

Well, money's for spending. Right?

oneofthenobodies sa...

Precis. Spara kan man göra sen..

Tack så mycket. =)