lördag 17 januari 2009

Grattis Ellifiore!


Nu är Ellifiore 23 år, ett år äldre och mycket klokare alltså. Och det ska hon fira genom att, trots sin envisa förkylning, egenhändigt baka en prinsesstårta. Det har hon faktiskt lovat mig, och det är väldigt imponerande. Som tack för det hänger jag ut henne med namn och bild i min blogg, kan man få en finare present? Hipp hipp hurra!

Nej, jag skojade bara. Jag ska köpa nåt vettigt bara pengarna börjar rulla in nån gång. Det börjar bli dags nu CSN! En klapp på axeln till er som inte har möjlighet att komma till födelsedagsbarnet imorgon. Man kan inte alltid ha tur. Personligen är jag smått stolt över att vara den första att ha gratulerat henne, till och med före hennes käre sambo. Hell yeah!

3 kommentarer:

elli sa...

hehe, ledsen men det blir ingen egenbakad prinsesstårta!

Anonym sa...

Tack=)

oneofthenobodies sa...

Men eller hur! Förstår inte denna hysteri om att alla människor är precis lika och ska sova under samma tid på dygnet. Det är samhället som är snett, inte sömnrytmen. ;)