torsdag 15 januari 2009

Jag hjärta Apple Bottom

Det finns många saker jag skulle vilja lägga pengar på, men just nu står ett par jeans högt upp på min lista. Och inte vilka jeans som helst utan ett par Apple Bottom Jeans. De är helt underbara! Och bara så ni vet så ville jag ha ett par Apple Bottoms långt innan Flo Rida började sjunga om dem, närmare bestämt redan under en av de tidiga säsongerna av Top Model när tjejerna fick varsitt par Apple Bottom Jeans. De är så snygga! Priserna är också vettiga, men inte tillräckligt låga för en fattiglapp som jag. Men man kan ju få drömma. Kolla in sortimentet på Applebottoms.com. Ett stort plus dessutom för deras stora utbud av storlekar, även brudar med lite mer booty kan alltså klämma ner den i ett par Apple Bottoms. Me likey!



Och de har inte bara jeans! De har hoodies, toppar, accessoarer och allt möjligt coolt. Jag svär, jag har aldrig önskat mig ett par gummistövlar lika hett som jag gör nu!


3 kommentarer:

MissMagicGirl sa...

Åh stövlarna var helt underbara!
VILL HA *__*

libellule sa...

Snygga stövlar verkligen! :) De skulle jag få stor nytta av här i "Regnköping"...

Anonym sa...

Snyggt. Är inte mycket för jeans med de skulle jag ju lätt kunna köpa. Gillar helt klart de röda skorna med =)