fredag 16 januari 2009

Ibland bara måste man


Rubriken är titeln på en bok i min bokhög som jag ännu inte har läst, den kändes ganska passande. Ibland bara måste man lägga upp en bild, denna gång en bild som inkluderar mig, fast jag sällan brukar göra det i bloggen. Den här är en av de alla roliga bilderna från julfesten. Jag fattar inte hur det blev såhär, men tydligen är jag lite av en spotlight-slampa. Angel ser allt lite läskig ut där hon smyger fram ur skuggorna. Creepy...

På tal om bilder så har jag kollat igenom alla jullovets bilder, det finns sjukt många roliga. Kanske man skulle sluta mesa och lägga upp några här? Eller?
Fin-roliga och inte ful-roliga bilder, för annars blir man kanske halshuggen...
Men INTE från ett par dagar före jul då vi träffades hos mig. Vi ser totalt mongo ut allihop, på varenda bild. Inget ont menat, men vi ser ut att vara mycket gravt mentally challenged...men roligt ser vi ut att ha! Lite trasiga, och knasiga, är vårt trasdocksgäng...

Inga kommentarer: