onsdag 21 januari 2009

Jag hjärta Porcelain and the Tramps


Porcelain and the Tramps är verkligen GRYMMA. Jag bläddrar förbi fyrahundra låtar i mobilen för att komma till en P.A.T.T.-låt. Alla låtar är grymma, och Alaina Beaton a.k.a. Porcelain är också grym. Och skitsnygg i grönt hår. Det är grymt helt enkelt. Man bör lyssna lite extra på Fuck Like a Star och I Feel Perfect, the best of the best. I alla fall om man gillar låtar om sex, och det är ju en av mina favoritkategorier. Vad sa jag? Grymt.




Why don't you come over
and slip into something a little more comfortable
Slip into me
How does that feel, baby?
Oh wait dont tell me
I already know...

I feel perfect

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! Länka på! Jag lovar att skriva mer om saker som du och jag irriterar oss på...som snubbar som varje år ska gnälla över Rosa Bandet-galan, "varför finns det ingen Blåååååååååååååååå Bandet-gala, det ska bara handla om kvinnor jämt!!".