tisdag 13 januari 2009

Jag överlevde


Jag överlevde tentorna men jag känner mig ungefär som katten på bilden. Råkade somna när jag pratade i telefon med Hanna igår. Förlåt älskling! Sen när vi lagt på somnade jag men vaknade efter ett par timmar, klockan var tyvärr bara runt tolv på natten. Jag låg nedanför kudden och alla lampor var tända och självklart så var jag kissnödig, så det var bara att släpa sig upp och sen kunde jag inte somna om. Just nu önskar jag mest att få sova normalt för en natt, men det ska alltid fucka upp sig på nåt sätt. Perhaps tonight is the night?

Jag har äntligen sett klart alla elva säsonger av Top Model, och jag filar på ett inlägg om mina all time-favourites. Men det kommer vid nåt senare tillfälle, nu ska jag bara gå ut på en sista kvällsrunda med Lento och Tonto, och sen ska jag försöka få min magiska nattsömn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så duktig och söt!!! Kissen på bilden är också söt.^^
Jag älskar dig som fan!

Anonym sa...

tack så mycket :) klart vi ska gumman, vi tar en fika när du fått lön :) kramar