lördag 13 september 2008

Min nya hobby

Jag har en ny liten hobby som jag diggar stenhårt. Som de flesta säkert vet kan man hitta vilka vidrigheter som helst på internet. Det finns i princip ingen gräns på hur illa det kan bli.

Och nej, innan du drar några perversa slutsatser. Jag lägger inte ihop nya playlists med vidriga videos som jag kollar på i min ensamhet. Däremot går jag in på youtube och söker på "Reactions" och liknande. Då får man fram en massa videos med folk som filmar sig själva när de kollar på vidriga videos för första gången. Det kanske låter lame, men det är kul! Kolla den här killen till exempel, videon är bara en och en halv minut men helt underbar. Undrar om han låter likadant när han kommer? Inte alls omöjligt!



Om ni är nyfikna på vad han tittar på, så är det en kille som hugger av sin kuk och skär upp sin pung så man ser innehållet...eller nåt liknande. Jag har INTE sett den eftersom jag är rädd om den blygsamma mentala hälsa jag fortfarande har kvar. Jag har däremot läst precis vad videosarna handlar om, och det räckte. Helt klart.

Om du av nån anledning vill veta what all the fuss is about, så ska du googla: BME Pain Olympics, 2 girls 1 cup, 2 girls 1 finger, 4 girls fingerpaint och 2 guys 1 horse. Den första är killen som inte är rädd om familjejuvelerna, de tre följande är tjejer som inte har förstått att vissa saker ska vara I TOAN och ingen annanstans, och den tredje kan Ellifiore och Ohana berätta om för de har sett den. Mohaha. Jag råkade (jag lovar!) ladda ner den och sen tittade de på den frivilligt, medan jag satt mitt emot och kollade in deras reaktioner. Japp, helt klart ett kul tidsfördriv. Och om ni inte redan räknat ut det så är det en kille som blir påsatt av en VÄLDIGT välutrustad hingst. Och, som skojig bonusfakta, hästen juckade faktiskt sönder killens grovtarm som sprack och läckte avföring in i kroppen, men han tyckte det var så pinsamt så han åkte inte in till sjukhuset innan det var för sent. Fucked to death by horse med andra ord. Nasty shit.

Sånt kan man också pyssla med på händelselösa lördagskvällar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Folk är verkligen riktigt sjuka i huvudet. Hjälp.