tisdag 2 september 2008

But I know it's impossible


I helgen var det cruising här i Boden, en massa snygga bilar cruisade runt stan hela kvällen och säkert hela natten också. Eftersom jag är en sann raggardotter born and raised, så cruisade jag och Ellifiore omkring i en av pappsens bilar hela kvällen. Tyvärr så satt även pappsen i baksätet hela kvällen. Men han var ganska beskedlig, han är betydligt lättare att umgås med när han tagit sig några öl. Kanske borde jag uppmana honom att dricka lite oftare, sisådär varje dag för bästa resultat?

När jag släppt av pappa för sista gången plockade jag upp Ohana med Big Sis och sen cruisade vi själva en stund. Jag är som född till att köra snygga bilar måste jag faktiskt säga. Volvo just isn't for me.

Idag var första dagen i skolan. Ja, vad ska man säga om det. Motivation lika med noll. Minus noll. Mitt spontana svar(i tankarna) på lärarnas alla hypotetiska frågor var: Shove it up your ass. Ingen bra start på första dagen kanske.


I don't want to feel like I don't have a future.
I don't want to feel like it's an end of a summer.
Let's not fall back to sleep like we used to.
I don't want to wake up knowing I don't have a future.

Impossible.

I don't want to spend another day in this city.
I woke up thirsty, it's hard to go back you know.
Let's not fall back to sleep like we used to, do you remember?
I don't want to wake up knowing I don't have a future.

Impossible.

Inga kommentarer: