onsdag 3 september 2008

Mammas nya pärla


Mamma har ärvt en ny liten pålle, som att hon inte hade händerna fulla redan. Men håll med om att hon är söt!

Moster kan knyta handen på uppmaning och följa pekfingret med blicken. Vilket inte låter som något att hurra för, men det är tydligen positivt.


Jag har utvecklat en mycket förfinad teknik där jag skrattar med endast min överläpp, för att piercingen ska läka fortare. Det kommer ju ändå att gå 6-8 veckor innan den är helt läkt. Tålamod, tålamod.

Var kan man hitta en lagom bra kamera till ett lagom bra pris? Jag vet absolut ingenting om kameror så jag känner mig lite vilsen.

Kort uppdatering, men jag känner mig lite kraftlös efter ett styrketräningspass och en dubbellektion i statistik. Have mercy on me.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, fina hästen! =)
inte varje dag man får en häst! ;)
jag hoppas att din moster blir bättre gumman.
längtar efter dig.
*sänder massa kramar*