söndag 25 november 2007

Dear Lordi


Dear Lordi. Please strike down upon us all with great vengence and fuuuuurious anger!
....cuz if you don't, I might do it myself.

Jag har känt mig otroligt lättretlig de senaste dagarna. Särskilt på min familj, de driver mig till vansinne. Jag är också enormt irriterad på mig själv för att jag lyckats packa ner en absolut nödvändig sak: MIN RYGGKLIARE. Behöver jag säga att min rygg har kliat otroligt mycket den senaste veckan?

Jag ber härmed om ursäkt för att jag kallat killen som ockuperar min lägenhet för en rumpnisse. Det var inte snällt. Jag kommer från och med nu att kalla honom för Snubben. Hur som helst, snubben ringde här om dan och erbjöd mig att behålla en garderob, en väggspegel och en list som man kan hänga draperi till sovalkoven i. Det var ju faktiskt snällt, då behöver jag inte lägga ut pengar för det. Tyvärr framgick det inte när han tänker flytta sin mupprumpa ut från MIN lägenhet! Hallå där! Det är faktiskt risk för våldsbrott här!

I need some anger management therapy. And some cash.

Det bara snöar och snöar. Det är ganska vackert ute. Kan det inte bara bli första december nu så jag får flytta, dra igång jullåtarna och känna lite stämning?

För övrigt, påminner inte Reinfeldt om en annan stor ledare? De har i alla fall samma blick i ögonen, och ungefär samma slogan. Arbeit macht frei, eller hur Muminjävel?

Nu måste jag verkligen sluta. Måste komma in i ett mer positivt mode innan jag kan skriva mer. Men...fred på jorden och mer sex åt folket! I synnerhet åt mig!

Dagens Sex and the City-fråga:
- How often is normal?

Inga kommentarer: