tisdag 20 november 2007

Ohana

Ohana har lovat att läsa min blogg ofta, och det är ju riktigt snällt av henne. Därför tänkte jag passa på att ägna ett inlägg åt henne.

Ohana är en nära vän till mig, och en himla bra vän också. Hon är rolig, ärlig, rättfram, fierce & fiesty och dessutom snygg. Jo det är viktigt att ha snygga vänner. Man får lite av deras glow på sig liksom, the pussy posse effect. Och hon är skitbra att ha med sig när man ska nånstans, hon är definitivt den ultimata resekompisen. Plus att hon lagar god mat, planerar schyssta fester och hon äter dessutom bulgur och krossat linfrö! Ja det är en sann vän.

Egentligen borde man slå en signal och kanske pinna över och dricka en kopp te. Tyvärr bor jag liite för långt bort för att jag ska orka pinna dit i den snöiga minusgradiga kylan. Men tanken fínns där!

För övrigt kan man undra varför jag använder alias när alla som känner mig direkt förstår vem jag syftar på när jag skriver. Jo, det är för att det är roligt.

Ibland är det inte svårare än så.

Inga kommentarer: