torsdag 1 november 2007

Adjöss tentajävel!


Så har man klarat av tentan för den här gången. Och med klarat av menar jag att jag skrivit den. Sen kan jag ju ha fått underkänt, men skit samma. För tillfället är jag FRI! Och nu ligger så mycket skoj framför mig! Imorgon blir det att åka till Luleå med Ohana och syster R8ben och småshoppa, och på lördag blir det halloweenparty! Äntligen! I'm gonna be a pirate, yarr! Det enda problemet är att jag tycks ha betalat väldigt mycket pengar för väldigt lite tyg, när det gäller min piratdräkt. Eller, som Ohana sa: "Your boobs! They are everywhere!" Vilket är helt sant. Men om jag försöker dra upp "klänningen" så trillar ju hela ändan ut där bak, vilket inte är sådär jättehett, kan jag tycka. Det gäller att prioritera vad som ska få falla över kanten så att säga!


På söndag får jag inte vara alltför bakis, för då åker jag ner till min älskling! Äntligen! Jag längtar så grymt mycket! Sen är jag där en vecka och vi kommer att vara väldigt väldigt upptagna. Mycket upptagna. Jajjamen. Mmm....


Och nästa söndag möter jag min nya pälsklingsvovve Nicki på Arlanda, för att därefter flyga med henne upp till Luleå där mamma möter oss. Sen kommer jag få fullt upp misstänker jag! Och moster Ohana har lovat att skämma bort henne och köpa massa gott godis. Hon blir automatiskt moster till pälsklingen eftersom barn kan vara synnerligen obehagliga och luktar konstigt, och därför vill jag inga ha. De kan vara söta också, mest när de sover eller är jättetysta eller har tjockt mörkbrunt hår och knallblåa ögon och heter typ Felicia. Eller har sådär lockigt ljusbont hår och nötbruna ögon och heter Sanna kanske. Och frågar lagom många frågor och ritar lagom söta teckningar. Äh, jag vet inte. Jag är övertrött. Summan av kardemumman är att jag är en djurmänniska helt enkelt. Och jag saknar Hanna fruktansvärt mycket. Och jag vill ha en kram! Kom jag just på. Jag försökte krama på kissen min men han har en slagsmåls-infekterad-böld i skallen som ger ifrån sig vidrig stinkande vätska om man kommer för nära. Och hur kramigt är det??

Inga kommentarer: