fredag 2 november 2007

Bästa sexlåtarna för alla tllfällen!

Ebba Grön - Ung & Kåt (Grabbigt sex)
Alice in Videoland - Lay me down (Feministiskt sex)
Juliette & The Licks - Comin' around (styggt sex)
Britney Spears - Slave 4 u (Minderårigt sex)
Cassie - Me & U (Målmedvetet sex)
Darren Hayes - Insatiable (poetiskt sex)
Gwen Stefani - Crash (Coolt sex)
Jennifer Lopez - Come Over (snällt sex)
Kylie Minogue - Chocolate (smaskigt sex)
Byz - Do you wanna fuck (Heterosex)
Lesbians on Ecstacy - The Pleasure Principal (Flatsex)
Frank Zappa - Bobby Brown (bögsex)
Bonnie Tyler - If you were a woman (and I was a man) (Transsex)
Lars Winnerbäck - Jag vill gå hem med dig (Fyllekåt-sex)
Frida - Dunka mig gul och blå (Fyllekåt-sex volym 2)
Madonna - Erotica (S&M sex)
Nelly Furtado - Promiscuous (slampigt sex)
Peaches - Sex(I'm a) (Openminded sex)
Niklas Strömstedt - I hennes rum (Svenskt sex)
Fergie - London Bridge (utländskt sex)
Erotic - L.O.V.E (strandsex)
Rihanna - Shut up and drive (Baksätessex)
Marvin Gaye - Sexual Healing (hälsosamt sex)
Freestyle - Fantasi (Inbillningssex)
Shania Twain - Whose bed have your boots been under (Otroget sex, inte bra)
Inner Circle - Girl I want to make you sweat (Ofrivilligt sex, definitivt inte bra alls)
Eartha Kitt - My heart belongs to daddy (Perverst sex, definitivt verkligen inte bra alls)
Attack - Ooa hela natten (Gör det själv-.sex, mycket bra)
Cassie - Long way to go (Du vill ligga med mig, men det går inte!)


Alla förslag är välkomna!

...skrev jag först, men nu inser jag hur det kan tolkas. Jag menar alltså förslag på MUSIK som handlar om sex, inte sexförslag...hehe...om de nu inte kommer från min flickvän, isåfall ja tack!

2 kommentarer:

hobbit sa...

Kul idé! :)

Ett par förslag på tillägg:
Beautiful - Meshell NDgeocello (vackraste vackra) (Denna låt är värd att leta upp på youtube)
Hyllningsvisa till lesbiskt sex - Marit Lindström (lesbiskt sex)
if you can't say no - Kravitz (motvilligt generöst)

Chimairan sa...

tack så mycket!
och tack för förslagen! jag är alltid på jakt efter ny musik, särskilt med ett så intressant tema förstås ;)