torsdag 29 november 2007

Trött men pigg

Jag är trött som fan. Har varit i lägenheten och packat upp och packat in. Det tar en jävla tid, men jag trvis med att gå där och pyssla i halvmörkret och röran. Det är lite jag på nåt sätt. Halvmörk och rörig, men inget hopplöst fall.

Nicki är väldigt gullig, men även jävligt jobbig på vissa sätt. Hon verkar ha lika stor blåsa som en guldhamster, hon måste ut och kissa hela tiden. Och hon är en riktigt attention whore, jag saknar min Lussekatt grymt mycket men så fort jag ens försöker klappa honom ska hon vara mitt emellan och ta all uppmärksamhet. Men man förlåter henne för att hon är så söt. Men det märks verkligen att jag inte är nån hundmänniska egentligen. Katter äger världen! Åtminstone borde de det.

Nej, jag orkar inte vara intressantare än såhär. Ska upp tidigt imorgon och packa mig iväg. Ha ha ha. Nej jag ger upp. Alldeles för sent för att dra skämt. Natti natti och sov slött.

Dagens Sex and the City-fråga:
- Are there certain things in a relationship that one should never say?

Inga kommentarer: