söndag 4 november 2007

Halloweeni + bloggpaus!


Igår var det halloweenparty! Så jävla skoj! Sammanlagt var vi 16 personer, samtliga utklädda, som trängde ihop oss i Ohanas lilla (men mysiga) etta. Själv var jag pirat, och jag hade fint sällskap av Officer Spanky (I named her myself!) samt Le french Maid, en viss kunglighet och en hel hög andra. Will, på charter från Piteå, fick sova på min (mammas) soffa, tyvärr var han kattallergiker men det verkar som om han överlevde. Oops! Jag tror inte allergin hade nåt att göra med att han kräktes tre gånger imorse...hmm...


Vi gick ut på TC och shakade ass sen, och fick rätt mycket uppmärksamhet. Personligen fick jag inte så värst mycket uppmärksamhet men min pirathatt och mina bröst fick det, och det är ju...bra? What can I say, they are kinda fabulous! Hehe.


Känner mig lite stressad just nu, eftersom jag åker till min älsklingstjej med tåget ikväll, och jag är ganska säker på att jag glömt en massa saker fast jag inte ens åkt än. Men det ordnar sig!

Mamma höll på att sätta sig på stackars Will imorse, jag hade liksom glömt meddela att vi hade en soffgäst. Men hon upptäckte honom i rätt tid....and she backed away....veeeery sloooowly.....


Hursomhelst blir jag utan internet i en vecka nu tills jag kommer hem, vilket betyder no blogging. Jag kommer vara fullt upptagen med andra saker, och jag kan nästan lova att det kommer involvera piratoutfit, handklovar, badbomber och chokladpudding.

Inga kommentarer: